Daklozen Kerstdiner 2022

Op de zondag in de aanloop van Kerst heeft ons jaarlijkse daklozendiner plaats gevonden.

Een avond waarbij op het Delftsch Studenten Corps een fantastisch diner is neergezet voor de bewoners van de opvang van Stichting Perspektief. Onder het genot van een kommetje linzensoep van Donerkingdom werd er gekeken hoe ArgentiniĆ« het WK-voetbal won. Vervolgens gingen studenten en daklozen tijdens het hoofdgerecht samen met elkaar het gesprek aan. Er zijn vele mooie, indrukwekkende, maar ook verdrietige verhalen gedeeld. Na nog een kort bezoekje van de burgemeester sloten we de avond af met prachtige jazzmuziek van Groover en een heerlijke tiramisu van KnappeKoppen.

Geslaagd Daklozendiner door studenten – Delft op Zondag

Wij blijven ons als Stichting Leven in Delft hard inzetten om de band tussen studenten en Delftenaren te versterken. Met het geven van het diner hopen wij, twee altijd naast elkaar levende groepen Delftenaren wat dichter bij elkaar te brengen. Met deze insteek hebben we al veel op onze planning voor komend jaar.