Een mooie verjaardag voor iedereen

13-06-2013

Op donderdag 13 mei om 12.00u reikte Stichting Leven in Delft een cheque van €1010,- uit aan Angelick Swart van liefdadigheidsorganisatie ‘hiep hiep hoera’. ‘Hiep hiep hoera’ is een organisatie die het mogelijk maakt, voor ouders die onder bijstandsniveau leven, om de verjaardag van hun kind te vieren. Voor kinderen is hun verjaardag de mooiste dag van het jaar. Maar niet alle gezinnen in Delft en omgeving kunnen het financieel opbrengen om de verjaardag van hun kind te vieren.

De studenten van het Delftsch Studenten Corps (DSC), waar Stichting Leven in Delft onderdeel van is, realiseren zich dat er gezinnen zijn die het niet breed hebben en zamelen daarom jaarlijks een bedrag in onder hun leden voor een goed doel binnen Delft. “De meeste studenten van onze vereniging leven met veel plezier in de Delftse binnenstad, dus dat doen we graag”.

Van het ingezamelde bedrag van DSC koopt ‘Hiep hiep hoera’ cadeautjes, waarvan ouders er een uit mogen zoeken. Daarnaast kopen ze slingers, feestartikelen en snoepgoed om uit te delen in de klas.

Kijk voor meer informatie op http://hiephoera.bekijknu.nl/index.asp